13. Broaden your location and language targeting

Udvid din målretning af geografiske placeringer og sprog

Vis annoncer til kunder over hele verden

Din hjemmeside tiltrækker besøgende fra forskellige lande og med forskellige sprog. Det betyder, at dine kunder muligvis taler flere sprog og tilgår din hjemmeside fra forskellige dele af verden. For at sikre, at dine annoncer når ud til så mange kunder som muligt, er det vigtigt at vælge at målrette alle sprog i dine kampagneindstillinger.

Ved at gøre dette kan du vise dine annoncer til kunder, uanset hvilket sprog de taler, og dermed udvide din rækkevidde globalt.

Overvej din lokation målretning

Når du vælger din lokationsmålretning, er det vigtigt at huske på, at du kun bør målrette de regioner, hvor du rent faktisk kan levere dine produkter eller tjenester. Hvis du eksempelvis tilbyder levering i et bestemt land eller region, skal dine kampagneindstillinger være indstillet til kun at målrette kunder i de relevante områder.

At vælge den rette lokation sikrer, at dine annoncer kun vises for kunder, der kan drage fordel af dine tilbud, hvilket skaber en mere målrettet og effektiv annoncekampagne.

Sådan optimerer du din lokation og sprog målretning

Hos GoogleAds.dk hjælper vi dig med at finjustere dine kampagneindstillinger, så du kan nå ud til kunder over hele verden, uanset sprogbarrierer. Vores eksperter guider dig i at vælge de bedste målretninger, der passer til din virksomhed og dine kunder.