Brug automatisk målretning

Auto-målretning til Display Network kampagner

Standardindstillingen for kampagner på Display Network er konservativ auto-målretning, som viser dine annoncer til et segment af publikum, der ligner det segment, du har valgt at målrette mod. Dette giver en god balance mellem målretning og rækkevidde, men der er også mulighed for at udvide din synlighed endnu mere.

Aggressiv auto-målretning for større rækkevidde

For at udvide rækkevidden af dine annoncer kan du vælge aggressiv auto-målretning. Denne strategi giver Google Ads mere frihed til at vise dine annoncer til et bredere publikum, der muligvis har interesse i dine produkter eller tjenester, selvom de ikke er en del af dit oprindelige målretningssegment.

Fordele ved aggressiv auto-målretning:

Med aggressiv auto-målretning kan du udvide din målgruppe og få flere eksponeringer, hvilket er ideelt, hvis du ønsker at øge kendskabet til dit brand og tiltrække nye kunder.

Sådan bruger du auto-målretning effektivt

Når du opretter eller redigerer din kampagne på Google Display Network, kan du vælge mellem de konservative og aggressive auto-målretningsmuligheder. Konservativ auto-målretning er ideel, hvis du ønsker at holde dit publikum tæt på de segmenter, du allerede har defineret. Hvis du ønsker at nå ud til et større publikum, der ligner dit nuværende segment, kan aggressiv auto-målretning være en effektiv løsning.

Få flere oplysninger om målretningsmuligheder i Google Display-annoncer